Levering en Betaling

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling een aantal dagen langer duren. Doorgaans leveren wij alle producten uit voorraad binnen 2-5 werkdagen. Voor op maat gemaakte / naar uw specificaties gemaakte producten gelden afwijkende levertijden. Een indicatie staat op de productpagina genoemd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten voor zendingen binnen Nederland bedragen:

  • € 5,50 voor bestellingen onder de € 75,-
  • Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

De tarieven voor verzending naar het buitenland worden getoond op de afrekenpagina na invoering van het afleveradres.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van DHL. Op uw wens kunnen wij ook verzenden met PostNL, maar houd dan rekening met een langere levertijd. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wij verzenden de bestellingen van maandag t/m vrijdag. Levering van artikelen door de pakket- of postbezorger vindt plaats van maandag t/m zaterdag

Betalen

Bij horseridersclassics.nl heeft u de keuze uit meerdere mogelijkheden om veilig en gemakkelijk te betalen. U kunt betalen met iDEAL, iDEAL is een gezamenlijk initiatief van Rabobank, ABN AMRO, ING Bank, Postbank, ASN Bank en SNS Regio Bank. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving an uw eigen bank en gebruikt daarbij dezelfde hulpmiddelen als bij het Internetbankieren.

U kunt, als internetbankierder, direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Vermeld altijd het ordernummer van uw bestelling. U kunt uw ordernummer vinden in uw bevestigingsmail. Indien u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, kunt u bellen naar onze winkel of mailen naar info@horseridersclassics.nl. Om uw bestelling af te rekenen, klikt u op het iDEAL logo. Kies hierna uw bank en u ziet daar de betaling klaar staan. U ondertekent zoals u dat gewend bent bij Internetbankieren bij uw eigen bank. Een betaling met iDEAL wordt direct afgeschreven. Wij ontvangen online een bevestiging, zodat een snelle levering mogelijk is. U kunt bij ons gratis betalen met iDEAL.

Verder kunt u ook betalen met Paypal, Visa Mastercard en Creditcard

Vooruitbetalen

U maakt gebruik van overschrijving via uw bank of giro. Betaling richt u aan: Horse Riders Classics te Ansen. Vermeld altijd het ordernummer van uw bestelling. U kunt uw ordernummer vinden in uw bevestigingsmail. Zodra de betaling binnen is, versturen wij uw bestelling. Indien u geen bevestiging per e-mail heeft ontvangen, kunt u bellen naar onze winkel 0522 – 555 444 of mailen naar info@horseridersclassics.nl.

Achteraf betalen

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)

AfterPay voert voor https://horseridersclassics.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij https://horseridersclassics.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 250,00 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 750,00. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Klarna  - Betaalmethodes van Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan. Betaling dient aan Klarna te worden gedaan.

  • Achteraf Betalen

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna . Algemene informatie over Klarna vindt u hier . Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Op alle geleverde artikelen zijn de garantiebepalingen van de fabrikant van toepassing, voor zover dit fabricage en materiaal fouten betreffen. De termijn van de fabrieksgarantie is 1 jaar. Onder de garantie vallen fabricagefouten, materiaalfouten en stiksels. Zodra er door derden aan het product is gewerkt vervalt onze garantie.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@horseridersclassics.nl.

Met ingang van 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.