Veelgestelde vragen

Slide background

Staat uw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op.

Ik wil graag langskomen, hebben jullie een winkel?

Wij hebben een winkel in Ansen waar je onze collectie kunt bekijken. Houdt wel Google in de gaten voor afwijkende openingstijden tijdens bijvoorbeeld feestdagen of door evenementen. Tevens zijn wij op andere dagen en tijden op afspraak geopend. Je kunt een afspraak maken via het contactformulier of telefonisch. Het adres van onze winkel is: Dwingelerweg 14 7964KK Ansen

Hoe lang duurt het voor ik mijn producten ontvang?

Producten die op voorraad zijn worden nadat het aankoopbedrag voldaan is binnen 2 - 5 werkdagen op het door jou opgegeven verzendadres afgeleverd. Producten op voorraad en besteld voor 15.00 uur worden dezelfde dag verzonden. Maatwerk (customized) producten zoals de Flex-on stijgbeugels en artikelen van Anna Scarpati en Equiline hebben specifieke aflevertijden. Een indicatie voor die aflevertijden vind je bij het betreffende product.


Hoe kan ik betalen?

Je kunt door middel van iDeal, creditcard, een losse overboeking (alles via betaalportal Mollie) of via PayPal betalen. Tijdens de bestelprocedure kunt u de door u gewenste betaalmethode selecteren.Het is ook mogelijk om achteraf te betalen met AfterPay.

Informatie AfterPay

AfterPay voert voor https://horseridersclassics.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij http://oud.horseridersclassics.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 250 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 750. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Mijn artikel bevalt niet, wat nu?

Kijk op deze pagina voor het retourneren van producten.

Ik wil mijn artikel ruilen, kan dat?

Kijk op deze pagina voor het ruilen van producten.

Het lukt mij niet om een bestelling te plaatsen

Door updates van internetbrowsers kan het voorkomen dat het bestellen niet lukt. U krijgt bijvoorbeeld te zien, er kan geen vervoerder worden gekozen. Neem in dat geval contact met ons op.