Het Covid-19 of coronavirus heeft veel impact op onze samenleving, dus ook op onze service. Wij doen ons best om ondanks de situatie de beste service te bieden. Om het makkelijker te maken om bij ons te bestellen, betaal je dit moment geen verzendkosten. Verder werken wij conform alle richtlijnen die er op dit moment gelden, voor elkaars veiligheid.

Maar daarnaast vragen we je om bij het bestellen rekening te houden met de volgende punten die een direct gevolg zijn van het coronavirus:

  • De fysieke winkel in Ansen is t/m 18 januari a.s. gesloten. We blijven alle online orders verzenden en op afspraak kun je jouw bestelling ook ophalen.
  • Bij al onze producten staat vermeld wat de verwachte levertermijn is. De producten die wij hebben liggen vragen dus geen extra vervoer vanuit een leverancier naar ons. Zolang de bezorgdiensten blijven bezorgen komen deze producten snel op het afleveradres aan. Houd wel rekening met een langere levertijd omdat er in deze tijd regelmatig pakketten vertragen.
  • Producten met de vermelding 'direct leverbaar' of 'op voorraad' kunnen wij direct verzenden. Direct wil zeggen dat we deze van maandag /tm vrijdag versturen.
  • Producten met 2-5 werkdagen of 5-10 werkdagen kunnen mogelijk langer onderweg zijn en hierdoor vertraging oplopen. Wij raden je aan hier rekening mee te houden voordat je bestelt om teleurstelling te voorkomen.

Wij nemen alle voorzorgsmaatregelen die de Nederlandse overheid stelt in acht bij de verwerking van onze orders. Dit betekent dat wij vaak onze handen wassen en de werkplekken desinfecteren. Zolang we kunnen blijven leveren doen we dit ook.

Twijfel je of een product snel leverbaar is? Neem gerust even contact met ons op. Dit kan heel handig via de WhatsApp knop linksonder in beeld. Zodra er nieuws is over een merk/fabrikant dan werken we dit bericht bij.

Share this post